[linux-baslangic] Re: html - php editörü

---------

From: Koray Loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Sat 10 May 2003 - 09:46:19 EEST

    Selam,

    > html yazmak icin mozilla composer, quanta ve bluefish'e kisaca goz
    > gezdirdim. Sanirim tek wysiwyg edit=F6r mozilla composer. Onun disinda
    > quanta gayet basarili; ancak bluefish'i kullanisli bulmadim.
    Sizin de vardiginiz optimum sonuc Quanta+ olmus sanirim... Ben de ayni seyi yasadim... Ancak ben genellikle 4-5 A4 metinleri tek tek php'lere cevirecek bir isle ugrastigim icin kod karistiginda aglamama gerek kalmiyor... satir sayisi binlere ulasan kodlarla ugrasan bir arkadasim her html kodunun tr, table, div vs. gibi ayri ayri renkleri olmasini istedi... bunu sanirim Screem diye bir program yapabiliyordu... ama bunu becerebilmesi disinda ornegin Quanta'dan eksik mi, fazla mi bilemiyorum... bir de o denenebilir... ben memmunum Quanta+'dan...

    Sevgiler,
    Koray Loker