[linux-baslangic] Re: RedHat - NTFS mount

---------

From: Hasan BAŞKÖY (hbaskoy@ttnet.net.tr)
Date: Fri 09 May 2003 - 09:38:17 EEST

    NTFS diski mount etmek için as,ag(?dakileri yaparsan sorun kalmaz
    san?yorum. En az?ndan ben hiçbir sorun yas,amad?m.

    kernel-ntfs-2.*.i386.rpm dosyas?n? internetten indir. (y?ld?z alan
    kernel sürümünü ifade ediyor.)

    #rpm -Uhv kernel-ntfs-2.*.i386.rpm ile dosyay? yükle,

    #/sbin/modprobe ntfs
    #dmesg | grep NTFS
    #cat /proc/filesystems
    mkdir /mnt/win
    mount /dev/hdaX /mnt/win -t ntfs -r -o umask=0222
    ls -l /mnt/win

    art?k /mnt/win alt?nda rahatl?kla ulas,abilirsin.

    Kolay gelsin.

    Cengizhan Kaptan yazm?s,: