[linux-baslangic] egitim almak ya da almamak

---------

From: turgut yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 14:52:34 EEST

    doruk hocam

    bu satirlari , son satirinizda "seminerler acisindan..." diye baslayan
    satiriniz icin yaziyorum. kimseyle asik atmak gibi bir niyetim yok. hele
    emegimin az oldugu bir yerde....

    fikir jimnasitigi yaptigimizi dusunup sozlerimi acmak istiyorum.

    ana fikrim " yeni linux kullanicilar" tabiri idi burda. bunu acmak
    istiyorum.

    biryerde calisan ve calismalarinda windows kullanan (yada bir ise girecekse
    win , excel ,word gibi ofis programi biliyomusun sorusuna muhatap olan
    kesim).

    cesitli sebeplerden windowsu kullanmasini ogrenmis ve mantigini kendince
    (kullanabilecegi miktari) anlamis kisiler.

    linux ogrenmeye karar vermisler. neden ogrenmeye karar verdiklerini tam
    bende bilmiyorum.

    hacker larin kullandigi sistem olmasindanmi, windows'un yapamadigi yada
    windowsda goremeye imkanlari olmayan programlar yuzundenmi (firewall ,php ,
    v.s.)

    yani ogrenme isteklerinin sebepleri ticari degil. meraktan . agir tabir
    olmasa hobi gibi goruyorlar diyecegim.

    biz bu merakin olmemesi ve dahada gelismesi icin
    calisirsak yayginlastirma amacimiza hizmet etmis oluruz.

    kendimce bir tasvir yaptim . kendimce cozumunude soyleyeyim.

    diyelimki gelecek linux'un egitim mufredati (bu sadece ornektir)

    bunun gibi bir sistemle dernekte egitim verelim.
    para konusunda sorunu olanlar orda ,dunyada kullanilan iletisimli ogrenimle
    ogrensinler
    boyle kullanilmasi linux 'un yayginlasmasina yardimci olacaktir..

    mail gruplarina gelipte kaybolan kac kisi var .hic istatistik yapildimi
    bilmiyorum.

    gene kendi tarzim olan boyle bir oneride (dernek v.s. biryerde egitim
    vermek) , boyle bir calismaya 1 adet pc ile destek olacagimida bildiriyorum.

     hedef kitlenin profili icin yardimci olabildimse mutlu olacagim

    saygilarimla