[linux-baslangic] Re: cdrom

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Thu 08 May 2003 - 14:52:49 EEST

    Selam, RedHat'te sizin cektiginiz sorunlari ben de yasamistim... Bu
    ugrasilari bilirim... :)
    Simdi mount diye bir olay var Linux'de, yani CD'niz okunuyorsa zaten mount
    edilmis yani baglanmis-taninmis oluyor...
    Ornegin mnt/cdrom dizini altinda bir CD takili oldugunda yine de dosya
    goremezseniz konsolda-terminalde mount dev/cdrom komutunu yazin.
    Sizde mount problemi yok ama eject edemiyorsunuz anlasilan... O zaman da
    CD-ROM ikonu uzerinde sag klikle unmount'u isaretleyin... Eger bu secenek
    yoksa yine konsola gecip umount dev/cdrom komutunu yazin... CD'niz
    cikacaktir... Kolay gelsin...
    Bir de siz de Linux'da benim gibi yeniyseniz Mandrake gercekten iyi bir
    baslangic... Propaganda amaciyla yazmiyorum ama cogu islemden kurtulursunuz
    baslangic icin...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan