[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: Mert Derman (Mert.Derman@isbank.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 14:34:46 EEST

    Ornegin ben seminerdeydim, ve cok yeni bir kullanici oldugumdan sadece =
    linux
    kurulum seminerleri ve rpm'in anlatildigi seminere katildim. Orda da =
    bircok
    yerdeki sorunu gord=FCm. insanlar ya hicbirsey bilmiyorlardi =
    (dinleyenlerin
    bircogu) ya da isin cok icindeydiler (anlatanlar ve diger dernek =
    uyeleri).
    Geri kalanlar (bir kisim dinleyen/yani en azindan yalnizca windows icin
    cikarilan bir yazilimi linux icinde setup.exe'yi cift tiklayarak
    calistirilamayacagini bilecek kadar yakin) arada derede birseyler =
    kapmaya
    calistilar. Cunku ya birsey anlamiyorlardi ya da sorulanlarin =
    cavaplarini
    da zaten biliyorlardi. (Topluca alinan bilginin/egitimin sorunu) Ayni =
    sey
    okudugum dokumanlarda da var. Ya s=FCrekli linux dosya ve dizin =
    sistemleri ve
    mv,mkdir,mount,tar gibi komutlar anlatiliyor ya da iyice detaya =
    giriliyor.

    Acikcasi kendi duzeyimde bir dokumana rastlamadim. Biliyorum bu zor. =
    insanin
    egitimde de ayni seylerle karsilasma ihtimali yuksek . umarim bahsi =
    gecen
    duzeydeki kullanicilara yonelik birseyler yazabilecek kadar =
    ilerleyebilirim.