[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 14:52:05 EEST

    Thu, 8 May 2003 14:52:34 +0300 tarihinde "turgut yazlak" <tyazlak@enka.com>
    soyle yazdi:

    TY> kendimce bir tasvir yaptim . kendimce cozumunude soyleyeyim.
    TY> diyelimki gelecek linux'un egitim mufredati (bu sadece ornektir)
    TY> bunun gibi bir sistemle dernekte egitim verelim.
    TY> para konusunda sorunu olanlar orda ,dunyada kullanilan iletisimli
    TY> ogrenimle ogrensinler
    TY> boyle kullanilmasi linux 'un yayginlasmasina yardimci olacaktir..
    TY> gene kendi tarzim olan boyle bir oneride (dernek v.s. biryerde egitim
    TY> vermek) , boyle bir calismaya 1 adet pc ile destek olacagimida
    TY> bildiriyorum.
    TY> hedef kitlenin profili icin yardimci olabildimse mutlu olacagim
    Sadece sondan ikinci cumleniz bana ne anlatmak istediginizi aktardi :-)

    Yani "makina basinda uygulamali" egitim mi yapilmasini istiyorsunuz?
    Aslinda seminerlerin duzeyleri/konulari ile ilgili bir probleminiz yok,
    sadece tahtada (projeksiyon perdesi) anlatilmasi fazla teorik geliyor
    uygulamasini birinin bizzat basinizda durup size yaptirmasini istiyorsunuz?

    Dogru mu anladim?

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694