[linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 14:11:03 EEST

    Thu, 8 May 2003 13:15:17 +0300 tarihinde "turgut yazlak" <tyazlak@enka.com>
    soyle yazdi:

    TY> doruk hocam
    TY> ben yapilanlarin , emeklerin uzaginda degilim. sadece bir durum
    TY> degerlendirmesi yapmak icin yazdim. enduser tarifini ve profilini
    TY> cikarmak icin. yoksa sizlere birsey yuklemek icin degil.
    TY> bu ise bastan gonul koyanlarin sistemi ile , yeni katilanlarin ayni
    TY> olmadigini anlatmakti kasdim.
    zaten oyle oldugunu dusunmemistim. o acidan herhangi bir ozur gerekli
    degildi.

    senlikte sizin ayriminiza gore "gonul koyanlar" sizce yeterince
    etkilesimli bir sekilde birilerinin anlatmasi ile daha iyi anlayan
    insanlara aktaramadilar mi bilgilerini? ne eksikti? ya da daha fazla bu
    insanlardan daha neyi anlamalarini bekliyorsunuz ki onceki mesajinizda
    bahsettiginiz "cigir" acilsin?

    bunlari seminerler acisindan gercekten anlayabilmek icin soruyorum. ancak
    varsa hatalarimizi anlayabilirsek duzeltebiliriz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694