[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: ali@milliyetci.org
Date: Sat 16 Aug 2003 - 20:38:38 EEST

    > MS teknolojileri mi? :) Ben de Eskisehir'de 1 Mayis 2002'de gormustum oyle
    > bir seminer. Bizimkinden sonra idi. Amca 4 kelimenin ucunu ingilizce
    > konustu ve ici bos ama bol suslu bir anlatimla konustu durdu:
    >
    > O kisi :"Bu programming language sayesinde, databaselere daha effective
    > bir bicimde connect olabileceksiniz."
    >
    > (Devrim) "Pardon ne dediniz? ...."
    >
    > O kisi: "Bunu sizinle offline konusalim".
    >
    > hoppalaaa :)

    Benzeri bir seminerde reliable kelimesini unutmam nedeniyle hiç bişey
    anlamamıştım. Eve gelip sözlüğe bakınca ancak anladım

    Başka kişi:"Bu methodla koding yaptığınızda kodunuz more reliable oluyor."
    Ben::Düşünerek:: Şimdi bu kod daha ne oldu?

    Bu arada Microsoft ve Sun ın allayıp pulladığı Web Servisleri hikayesinin
    çıkış noktası yine araştırma projeleri, yine Unixware(SCO' nun sahip
    olduğu değil)... yine en iyi TOOLlar özgür...