[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Emre Pars (emre@parstr.net)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 20:20:22 EEST

    >Microsoft, bizim bolumumuzde, inanilmaz guzelliklerle geliyor. (Ozur
    >dileyerek) Su anda kullanmakta oldugum Windows Server 2003 EE isletim
    sistemi tamamen lisansli ve bizim bolume bedavaya
    >geldi, VS .NET 2003, Office bunlarin hepsi tamamiyle bedava. Arti bir
    kac tane de server hediye edildi bolume, yani MS bos >durmuyor. M. Nuri
    Cankaya Bey senede bir iki defa gelip Microsoft teknolojilerini
    anlatiyor. Anlayacaginiz biz destek
    >istiyoruz.

    Bu destek ve ucretsiz lisanslar firmanizin buyuklugu ile ilgili
    olabilir.toplaminda 12 bin$ odeyip alinan lisanslar icin MS
    Bir dosya gondermis uzerinde destek anlasmasi yaziyordu.dosyayi
    actigimda resmen kafayi yedim..adamlar 12 bin$ karsiliginda 3 sene
    boyunca senede 2 defa telefon destegi veriyorlarmis.sanirim
    bahsettiginiz destek bu sekilde bir destek degildir..
    Bence MS te tek ise yaran destek yontemi technet onun disinda birsey
    yok.MS'de bir sorun oldugunda technet ariyor ve sorunu
    cozebiliyorsaniz.Linuxta teknik destek alabileceginiz en az 20 tane bu
    tip site vardir.
    Ayrica bence MS in telefon destegi sartlarinida iyi okuyun.serverlara
    destek falan isterseniz bir kac bin$ a 3. sahislara basvurmaniz
    gerebilir..

    Emre