[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Sat 16 Aug 2003 - 20:05:32 EEST

    Kusura bakmayın erciyes üniversitesin'den olan arkadaşa bir cevabım olacak ama ne yazık ki ilgili postayı silmişim. O kadar heyecanlı bir konuki soluksuz takip ettim.

    M$ in yaptığı çeşitli destekler (pardon ama bunlar destek değil ticari bir firmanın ticari ürününün devamlılığı için sağladığı promosyondur.) gibi Linux
    (ya da linukus!?!? lütfen linux ortamında "cat http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/SillySounds/english.au > /dev/dsp" ya da
    windows ortamında realplayer yükleme derdine dayanarak realplayer http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/SillySounds/english.au ile linus Torvalds'ın ağzından Linux telafuzunu dinleyin ) ile ilgili destekler beklediğini söylüyordu. Microsoft bu konularda müthiş destekçidir. Evet Okullardan özel iletişime geçilirse kaynak kodunu bile açıyormuş. (ne kadarını acaba :) ). Eminim işletim sistemleri diye bir ders almışsınızdır. Hiç Linukus 0.01 diye bir şey duydun mu? Ya da http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/Historic/linux-0.01.tar.bz2 dosyasını indirip okudun inceledin mi? Microsoft sana bunu da sağlıyor mu? Hadi bunu geçtim okul belki kaynak kodunu alır ?!?!?!?! Peki MS sana power pc ile windows kullandırtabiliyor mu? ya da böyle bir kaynak kodu sağlayabiliyor mu? Diğer platformları bende bilmiyorum aklıma şimdilik bu geldi..

    Neyse MS in promosyonları ile hayatta başarılar dilerim...

    Onur Yalazı