[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 19:11:41 EEST

    On Sat, 16 Aug 2003, Ali AYEN wrote:

    > Microsoft, bizim bolumumuzde, inanilmaz guzelliklerle geliyor. (Ozur
    > dileyerek) Su anda kullanmakta oldugum Windows Server 2003 EE isletim
    > sistemi tamamen lisansli ve bizim bolume bedavaya geldi, VS .NET 2003,
    > Office bunlarin hepsi tamamiyle bedava. Arti bir kac tane de server
    > hediye edildi bolume, yani MS bos durmuyor. M. Nuri Cankaya Bey senede
    > bir iki defa gelip Microsoft teknolojilerini anlatiyor. Anlayacaginiz
    > biz destek istiyoruz.

    Tamam ben de size tum dagitimlarin CD'lerini gonderecegim, hem de ucretsiz
    :-)
    Ustune de OpenOffice.org gonderecegim, yine ucretsiz ;)
    eee.. Sunucu mu demistik bir de? Tamam onu alan varmis zaten sagolsun.
    Uzerindeki yazilimlari kaldirip Linux kurun siz de. Gordum o makineleri.
    Kenarda bir odadaydi sanirim. Kimse farketmez ;)

    Saka bir yana, birilerinden yoldugu paralarin kucucuk bir sunucu almis
    diye cok mu buyuk birsey yapmis mikisoft? Bu tartismada cok geride kalmak
    istiyordum. Agzimi actim mi kotu cocuk oluyorum cunku. Ama dayanamadik
    tabi. Emperyalizmin urunu sirketlerden birisidir MS. Nasil McDomalds'i
    hedef aliyorsak, bunu da ayni sekilde hedef almaliyiz.

    5 yil olacak masaustunde Linux kullanmaya baslayali. Sizde benim windows
    kullanmaktan "vazgecemeyenlerden" neyim eksik? Beni gorenler fazlamin da
    oldugunu bilirler :) Ama her sorunumu Linux ile cozmeye azmettim.
    Gerektiginde baska yerde 3-4 dakikada bitecek isi daha uzun surelerde
    yapmayi goze aldim. Gerektiginde bazi seylerden de mahrum kaldim. Ama
    benim gibi eski olmayan bir Linux kullanicisi bile arkasina baktiginda
    neler degistigini gorebiliyor. Sadece biraz daha destek, biraz daha sabir.
    Eger paramizin ustumuze yagabilecek bomba aliminda kullanilmasini
    istemiyorak, Mardin Kiziltepe'de kadinlarimizin serefsiz askerlerce taciz
    edilmesini istemiyorsak hep birlikte el ele vermeliyiz.

    Seminer demissiniz. Kayseri en sIk gittigimiz yerlerden biri. LKD bence
    elinden geleni yapiyor. Geri kalan sizin, Seref Hocanin, Mehmet'in,
    Rifat'in ve diger arkadaslarin gayreti ile olacak.

    MS teknolojileri mi? :) Ben de Eskisehir'de 1 Mayis 2002'de gormustum oyle
    bir seminer. Bizimkinden sonra idi. Amca 4 kelimenin ucunu ingilizce
    konustu ve ici bos ama bol suslu bir anlatimla konustu durdu:

    O kisi :"Bu programming language sayesinde, databaselere daha effective
    bir bicimde connect olabileceksiniz."

    (Devrim) "Pardon ne dediniz? ...."

    O kisi: "Bunu sizinle offline konusalim".

    hoppalaaa :)

    M$'a mahkum degilsiniz, yeter artik onlari doyurdugumuz.

    Saygilar,

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr