[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 20:29:30 EEST

    Keske yazdiklarimi daha iyi okusaydiniz :)

    Linikus sadece bir espri, tabi ki nasil yazildigini biliyorum, ancak
    boylesine yazmak benim cok hosuma gidiyor, agza daha yatkin geliyor
    bana. Bu kadar ozgur bir dunyanin icinde bu kadarcik bir ozgurlugum
    olmasi gerektigini dusunuyorum.

    Mesajimi kaybettiginizi soylemissiniz, bu nedenle, tekrar, iyi bir
    sekilde okumaniz icin gonderiyorum.

    Iyi aksamlar.

    Ali AYEN ( a2@aliayen.com )
    Erciyes Universitesi Bilgisayar=20
    Muhendisligi Bolumu - Kayseri

    =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=