[linux-baslangic] Re: Bir Qayla=F0=FDn=20sorular=FD?=

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 07 Apr 2003 - 22:53:17 EEST

    On Mon, 2003-04-07 at 17:26, Deniz Akkus Kanca wrote:
    > çalamadım" diyecek birini oluşturmak genel amaca hizmet etmez -- bu her
    > dağıtım için geçerlidir, yeni kullanıcılara debian, gentoo, slackware,
    > FreeBSD önerenlere duyurulur :-) .
    5 bilgisayardan olusan yerel agini internete baglamak, proxy kurmak,
    SMTP/POP3/IMAP/HTTP/SQL sunucu calistirmak isteyen caylaklarimiza da
    onerecek fazla birseyimiz olmadigi kanisindayim. Mecbur ogrenecekler.

    Ogrenmeyen de bu isi yapmasin, eline tornavida alanin bilgisayarci
    oldugu gunlerde eline her RedHat alan da Linux profesoru gecinmesin.

    Budur :-)

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)    - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com          - mailto: ealtin at casdb dot com