[linux-baslangic] Re: mysql uninstall problemi

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 08 Apr 2003 - 00:12:07 EEST

    Selamlar,
    Rpm db nizde sorun olabilir =F6ncelikle
    Rpm --rebuilddb komutuyla rpm db nizi d=FCzenleyin
    Daha sonra mysql serveri kald=FDrmak istiyorsan=FDz
    rpm -e mysql-server=20
    Komutu ile kald=FDrabilirsiniz. rpm -e mysql ile sadece client ini =
    kald=FDrabilirsiniz. Yeni server kurmak istiyorsan=FDz mutlaka =
    mysql-server =FD kald=FDrmal=FDs=FDn=FDz. Eger tam olarak hangi mysql =
    paketleri var gormek istiyorum diyorsan=FDz

    rpm -qa |grep mysql=20
    ile tum mysql paketlerini gorup tek tek kald=FDrabilirsiniz
    Kolay gelsin.