[linux-baslangic] mandrake linux 9.1 network baglantisi...

---------

From: Anıl Erkin GÜL (e118260@metu.edu.tr)
Date: Mon 07 Apr 2003 - 20:55:01 EEST

    Gecenlerde Mandrake Linux 9.1'i indirdim, yaklasik 2 saat once de
    kurulumu bitirdim. Fakat internet baglantimi bir turlu kuramadim.
    Internete ODTU networku uzerinden baglaniyorum (yurtta kaliyorum :)) ip
    numarami, sebnet mask'i, gateway'i ve DNS server'i ayarladim netconf
    ile. Fakat windowsda DNS suffixes olarak gecen host isimlerini yazacak
    biryer bulamadim. Ayrica alternatif DNS server ayari da gormedim hicbir
    yerde. Netconf'da doldurulacak her yeri dogru olarak doldurdum ama
    kesinlikle internete baglanamiyorum. Cevap icin simdiden tesekkurler...

    An=FDl Erkin G=DCL
    anilerkingul@celiknet.com
    ICQ#: 14489859
    MSN Messenger: anilerkingul@hotmail.com