[linux-baslangic] Re: nereden_başlasam...

From: murat kuru (mrtkuru@yahoo.com)
Date: Wed 28 Aug 2002 - 00:33:41 EEST

Merhaba,

Bence o kadar da korkmaniza gerek yok. Linux
düşündüğünüz kadar zor değil. Windowsdan biraz farklı
olduğu doğru. Fakat bu şu ana kadar sürekli windows
kullanmamız ve ona alışmamızla da ilgili. Zamanınızı
Linux ile geçirmiş olsaydaysınız o zamanda eminimki
linux size kolay gelecekti. Ben daha bir kaç yıl önce
öyle çok iyi bir derecede bilgisayar bilmememe rağmen
o zaman bilgisayarima Mandrake linux 7.0 kurmuş türkçe
ayarlarını yapmış ve LAN (yerel ağ) üzerinden
internete bağlanabilmiştim.

Eğer Linux ile yeni tanışıyorsanız ve denemek te
kararlıysanız ben size Mandrake Linux' ın son sürümü
olan Mandrake Linux 8.2 denemenizi öneririm. Son
kullanıcı açısından ayarları kolaylaştıran bir çok
configurasyon araçlarına sahip.

Son olarak şunu söyleyebilirim. Linux kullanmak için
programcı olmaya gerek yok. Ama windows' a alışmış
birisi için ilk etapta biraz karışık gelebilir.

Kalay gelsin....