[linux-baslangic] Linux Oreniyorum :)

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Wed 28 Aug 2002 - 00:33:32 EEST

Arkadaşlar merhaba,
Bilgisayarıma linux kuralı fazla bir zaman olmadı. Benim yapmak istediğim
şey ethernet kartım ile öteki ağdaki bilgisayarlara kendi internet
bağlantımı paylaştırmak. "netconfig" ayarlarını nasıl yapacağım ipchains
veya ip tables ile bağlantı paylaştırılıyor sanırım. Bu ayarları nasıl
yapıcağım ama en önemlisi Netconfig ayarlarında kendi makine ip imi yazınca
internete çıkamıyorum.

Bana yardımcı olursanız sevinirim!

Saygılarımla