[linux-baslangic] Re: nereden başlasam...

From: M.Gökmen GÖKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 10:00:23 EEST

(okumaya sondan baslarim haliyle cevapda sondan basa dogru gelecek kusura=
=20
bakma :) =D6ncelikle Windows tan kurtulmay=FD dusunmektense yeni baslayan=
 biri=20
olarak ikisini bir arada yurutebilmeyi dene ;)(Dual System Lilo ile)
Ik=FDnci olarak kesinlikle dedigin gibi bir programci olmaya gerek yok :)
Linux 'la windows u sakin karsilastirma ikisinin alakasi yok sana tavsiye=
 "a=20
biz bunu windows ta b=F6le yapiyoduk" diye bir cumle hic kullanma..
Oncelikle bir SuSE 8.0 veya Mandrake 8.2 elde etmeye calis bir yerlerden.=
 Eger=20
internet hizin iyi ise ftp.linux.org.tr den cesitli linux s=FCr=FCmlerini=
n iso=20
larini indirebilirsin.
Korkmana gerek yok :))
Internet hic bir zaman bir Linux makine icin sorun olmamistir. Ama burada=
=20
dikkat etmen gereken bir nokta var ki: eger winmodem kullaniyorsan bunu l=
inux=20
ta buyuk ihtimalle kullanmayi unut :( PCI modemlerin cogu winmodem dir ve=
=20
Windows icin uretilmistir. Su anda bazi winmodemleri Linux =FCzerinde=20
kullanabiliyor olsanda hala bir cogu Linux ile calisamiyor maalesef :(
Kelime islemciden kastini Windows =FCzerinde ki Word gibi d=FCs=FCn=FCyor=
um ve sana=20
mujdeli bir haber vererek Windows Un Office yazilimin Wine iile sorunsuz =
bir=20
sekilde Linux ta da kullanabildigini soyluyorum.Fotograf islemci olarak i=
se=20
Windowstaki Photoshop olarak algiliyorum ve Linux =FCzerinde bu is icin e=
n iyi=20
olacak programin Gimp oldugunu savunarak mailimi bitiriyorum.

Sakin korkma hem bir penguenden niye korkasin ki ?
___
M.G=F6kmen G=D6KSEL=09=09=09Web Application Developer=09=09gokmen.goksel@=
frontsite.com.tr=09=09
frontsite Bilgi Teknolojisi A.S.