[dernek] Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 22 May 2004 - 18:27:25 EEST

> 1- AKADEMIK-CG adi altinda bir calisma grubu olusturulabilir. bu grup,
> halen akademik hayatin icinde bulunan uyelerin de destegini alarak
> calismalarini surdurur. calismalar genel olarak su basliklar altinda
> toplanabilir:
> - C ve Veri yapilari
> Isletim sistemleri
> Bilgisayar aglari
> Veritabani yonetim sistemleri..
> gibi dersler icin mufredat/ders iceriklerinin hazirlanmasi ve univ.lerin
> ilgili birimlerine duyurulmasi.
> - 3er saatlik labaratuvar foylerinin hazirlanmasi ve yayinlanmasi,
> [...]
Bu iki oneride bizim aklimizda olanlarin daha kapsamlisi.

Ogrenci toplulugu meselesini bir baska CG icinde degerlendirmek
daha dogru gibi geliyor.
Universite, mslek yuksek okulu ve meslek liseleri mufredati, ve
temel bilisim egitimin onceligi var tabii.

Bu tur onerilerin gelmesi cok guzel. Umarim, oneriyi yapan
arkadaslar ve baskalari da katkida bulunur. Bir dernek uyelerin
destegi ile ayakta durur. Uyeler hanci, yonetciler yolcudur.
Bu nedenle, onerileriniz, elestirilerinizi ve de desteginizi
dernek ve CG yonetcilerinden esirgemeyin.

Oduller isin eglenceli tarafi idi. Penguen odullerini cok
onemsiyoruz. Bunun bir tesvik unsuru olmasi onemli. Tabii ki
kapsami, yapilis bicimi konusunda onerilere acigiz.
senlik katilimcilari, oyun ve hazine avi ile odullere katmnak
istedik, biraz daha turu artici birseyler yapamliyiz.

Hep birlikte LKD ve ozgur yazilim camiasini daha iyi bir
noktaya, ulkeye yararli bir konuma getirmek bize dusen bir
yurttaslik borcu.

saygilarimla

Mustafa Akgul