[dernek] Rv: Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 22 May 2004 - 18:19:47 EEST

Merhaba,

Yaniliyor olabilirim ama su anda Linux sozcugu zaten muhtelif tekstil icin
isim hakki alinmis. (Linux Jeans olayi) Bence LKD'nin Linux'un isim
haklarini "yazilim" ve benzeri alanlar icin almasi ve ardindan serbestce
kullanima acmasi uygun olacaktir.

Linus Torvalds'in yaptigi da aynen bu zaten.

Yada Linus Torvalds'dan vekalet alinip, onun adina da takibi yapilir. Bu cok
daha hos bir sey olur belki. :-)

Sevgiler.

Bora.