[dernek] Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Mehmet ULUER (muluer@baskent.edu.tr)
Date: Sat 22 May 2004 - 18:10:36 EEST

merhaba,

oncelikle boyle gusel bir senlik yasamamiza vesile olan herkese
tesekkurlerimi sunarim. vede senlikte tepkimi ceken lakin kayda deger
olmayan bir kac durumu arz edeyim:
- A'dan Z'ye herkes odul aldi. hatta sunucu, odul veren, odul alan
kisiler rol degistirip tekrar tekrar odul aldilar ama seyircilere odul
verilmedi:)
- ikram bolumunde "coca-cola" urunleri ikram edildi.
- balonlarin renkleri inadina sari lacivertti..

idari kurul toplantisi gundemi icin 2 ek baslik onerisinde bulunmak
istiyorum..
1- AKADEMIK-CG adi altinda bir calisma grubu olusturulabilir. bu grup,
halen akademik hayatin icinde bulunan uyelerin de destegini alarak
calismalarini surdurur. calismalar genel olarak su basliklar altinda
toplanabilir:
- C ve Veri yapilari
  Isletim sistemleri
  Bilgisayar aglari
  Veritabani yonetim sistemleri..
gibi dersler icin mufredat/ders iceriklerinin hazirlanmasi ve univ.lerin
ilgili birimlerine duyurulmasi.
- 3er saatlik labaratuvar foylerinin hazirlanmasi ve yayinlanmasi,
- C,Perl,SQL gibi dillerin kullanimina yonelik yardimci kaynak kodlarin
deposunun olusturulmasi (web-cg isbirligi),
- univ.lerdeki ogrenci topluluklarinin olusmasina yardimci olunmasi,
- univ.lerin bahar senliklerinde stand acilmasi, seminer cadiri kurulmasi
(seminer_cg isbirligi),
- bitirme projesi yarismasi duzenlenmesi
- ..

2- LKD uyelerinin bulusup fikir alisverisinde bulunabilecegi, halktan
birisinin geldiginde ise danismanlik hizmeti alabilecegi bir merkez
olusturulmasi. bu merkezden kastim, alkol ve sigara icilip geyik yapilan
bir mekan _lokal_ degil aksine bir labaratuvar seklinde olmasidir.

saygilarimi sunarim.

Aras. Gor. Mehmet ULUER
Baskent Univ. Bilgisayar Muh. bolumu
http://www.cs.baskent.edu.tr/~muluer