[dernek] Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Sat 22 May 2004 - 18:18:06 EEST

Merhaba,

On Sat, 22 May 2004, Mehmet ULUER wrote:

> - ikram bolumunde "coca-cola" urunleri ikram edildi.

Napalım, open-cola yok henüz ;)

> - balonlarin renkleri inadina sari lacivertti..

:) Aslında turuncu-beyaz-siyah olackatı, Tux'un renkleri. Ancak siyah ve
turuncu balonların güneş altında çabuk telef olacağını belirtince balonu
aldığımız yer, biz de birer renk altını aldık. Emin olun, üçünü yanyana
düşünemedim hiç. Yoksa bir GS'li olarak bunu yapar mıydım? :))

> 2- LKD uyelerinin bulusup fikir alisverisinde bulunabilecegi, halktan
> birisinin geldiginde ise danismanlik hizmeti alabilecegi bir merkez
> olusturulmasi. bu merkezden kastim, alkol ve sigara icilip geyik yapilan
> bir mekan _lokal_ degil aksine bir labaratuvar seklinde olmasidir.

Bir "ofis" fikrine katılıyorum; ancak lokal konusunu da özellikle
istiyorum.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr