[dernek] Rv: Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 22 May 2004 - 18:14:34 EEST

Merhaba,

Senlik oncesinde Mekan-CG adi altinda bir merkezin acilmasi icin AB
projelerinde gorev almak isteyebilecegimi soylemistim. Adi Proje - CG olur,
baska sey olur niyetim hala gecerli.

Oncelikle AB tarafini yoklamak gerekli diye dusunuyorum cunku STK'lar destek
verme konularinda o tarafta onlarca program var. Bir merkez kurulduktan
sonra cok cesitli etkinliklerde de bulunulmasi icin onumuzu acmis oluruz.

Sevgiler.

Bora.