[dernek] Re: lts projesi

From: Murat SISMAN (msisman@kobiline.com)
Date: Sun 11 Apr 2004 - 14:31:32 EEST

Kobi dedigin zaman olayin içine 3 ayri Lisans giriyor.

1. Lisans: Isletim Sistemi
2. Lisans: Sunucu Sistemi (5-6 yil önce her ay 20'ye yakin Nowell kurulurdu
Trabzonda)
3. Lisans: Ticari Uygulama (LBS parayi öyle bir kazandi ki)

Bu üçünün de Linux ile tamamen ücretsiz. Linux + Samba + Muhasebeci

Muhasebeciyi pek kullanmadim, sadece biraz göz gezdirdim ilerde LKS
ürünlerine kafa tutacak hale geleceginden eminim.

Sayin Özer tayiz beye katilmamak mümkün degil, eger yeri yurdu belli,
telefonu faxi olan bir dernekte bahsettigi gibi teknik destek vs..
verilebilirse iste bu Linux+Samba+Muhasebeci üçlemesi KOBI'lere
pazarlanabilir. Kobi'ler teknolojiyi giderleri azalsin diye kullanir, her
kobi içerisinde bilisim elemani barindarimiyor malesef. Bu üçlemeyi
kullanmasi için bir bilisim elemanina ihtiyaci var, ama her ilde bu
bahsedilen tarzda dernekler olursa bu Kobiler dernek üyelerinden yalnizca
ihtiyaci oldugunda yararlanabilir. Hem dernek üyeleri kazanir hemde
firmalar.
Ve bu gerçekten derneklere güzel bir gelir kaynagi yaratir sirkülasyon
saglanmis olur.