[dernek] Re: lts projesi

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Thu 20 May 2004 - 12:00:28 EEST

--- koray loker <loker@fisek.com.tr> wrote:
> Selam,

Merhaba,

> is yerinde isletim
> kullaniyordur
> >

> Tavsiye etmek ya da akil vermek anlaminda soylemek
> istemiyorum. Ancak M$
> uzerinde de ozgur yazilimlari tercih etmeniz
> mumkun... Mozilla projesi
> altinda var olan mozilla mailer, thunderbird bunun
> iki guzel ornegi...
>
> Kullandigimiz araclarin ozgur olmasini onemsiyorsak
> isyerimizde bizim
> adimiza yapilmis tercihleri bile imkanlarimiz
> dogrultusunda
> donusturebiliriz diye dusunuyorum.

Zaten yeterince uğraşıyorsak bir e-posta istemcisini
özgür alternatifiyle değiştirebiliriz. Sorun Linux
üzerine taşınmamış ve şirketin işi için kullanılan
programlarda çıkıyor. Mesela bir 3-5 kişinin ortak
çalıştığı program Linux ortamına taşınamıyorsa herkes
windows kullanmaya zorunlu oluyor. Böyle bir durum
sözkonusu değilse çözümler Linux kurup windows ağına
bağlanmaya kadar gider diye düşünüyorum.

> Sevgiler..
> Koray Loker

Saygılar..

=====
M.Barış Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.