[dernek] Re: lts projesi

From: Koray Toksoz (ktoksoz@koraytoksoz.com)
Date: Tue 11 May 2004 - 14:15:23 EEST

Sevgili Koray,

Haklisin fakat senin de bildigin uzere, cogu is yeri parasini verip lisansli
office urunleri kullaniyor ve (benim durumumda oldugu gibi) office ailesini
kullanmayi sart kosuyor..

Sahsen ben (kimseyi ilgilendirmeyebilir tabi ama konusu acildi diye
soyluyorum) evde cogunlukla linux kullanmayi tercih ediyorum, hatta,
isyerimden evdeki makineme SSH ile baglanabilmek benim icin buyuk rahatlik
(akliniza is ile ilgili olmayan seyler geliyor, wget ile eve birseyler
download etmeniz gerekiyor, maillerinizi fetchmail ile indirmek
istiyorsunuz, kiz arkadasiniz ile konusmak istiyorsunuz:))

Her ne kadar Devrim ile Doruk oyle dusunmeseler de, (ozellikle son SQL'e
giris seminerinden sonra:)) M$ urunleri severek kullandigim seyler degil..

Ozellikle KOBI'lerin linux'e olan ilgilerini arttirmak icin LKD olarak
cesitli faaliyetlerde bulunmamiz gerektigine inaniyorum. Kucuk ve orta
olcekli isletmelerin buyuk cogunlugunda -lisanssiz bile olsa- m$ urunlerinin
kullanildigi ve bu sirketlerin lisansa para odeyemeyecek durumda olduklari
ortada.

sevgiler
Koray