[dernek] off-topic oldu liste

From: Berk D. Demir (bdd@mindcast.org)
Date: Tue 11 May 2004 - 14:36:52 EEST

Merhaba,

Mahallenin huysuz cocugu olarak mudahale edecegim artik.

dernek@liste.linux.org.tr listesinde neler konusutugunuzun farkinda misiniz?

Biri, birilerini outlook kullanmakla sucluyor, birisi cikip neden
windows kullandigini savunuyor. Birisi kucuk kardesinden bahsediyor.
Masa ustunde Linux kullanmayi bir elitlik sembolu olarak belleyenler ve
aslinda ayni dusuncede olup masa ustunde linux kullanamayanlarin
birbirine laf sokmasini mi takip edecegiz bu listede?

Burak Dayioglu'nun master plan onerisi uzerinde tartisacaginiz yerde,
burada "aman suna bir laf geydireyim", "ben super elitim ama windows
kullaniyorum mecburen", vs. gibi geyik yapiyorsunuz.

Kime ne sizin hangi isletim sistemini kullandiginizdan? Ya ici dolu
konusup LKD'ye birsey ekleyin ya da susun lutfen.

Bu liste geyik yapilacak bir liste degil.

Liste yoneticilerini (Mustafa Akgul & Selami Aksoy) goreve cagiriyorum
lutfen.