[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: Penduen Editor (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 06:44:20 EST

    Bu listelere yeni katılan birisi olarak umarım kel-alaka biryerden
    girmiyorumdur konuya. Sanırım Enver arkadaşın söyelemeye çalıştığı ve
    benimde açıkçası sıkıntı çektiğim amatörce hazırlanmış bir iki kelam
    yazılmış çizilmiş ve kaderine terk edilmiş Türkçe siteler. Çoğu Türkçe
    siteye bir kez girmek kafi geliyor çünkü içerik hiç değişmiyor (bayağı
    kafiyeli oldu:) Ben elimden geldiğince bu konuda yardımcı olmaya hazır
    olduğumu söylemek isterim. Ama bir şekilde bu işi organize edecek
    arkadaşın geçekten bu işe konsantre olup bi şeyler katabilecek
    arkadaşlarla yola çıkması lazım ve herkes ne yapacağını ve ne
    yapabileceğini bilmeli ki bir şekilde bir yerlere varılabilsin.

    Naçizane görüşümdür:)

    Kolay gelsin

    Cem Kamil Külekçi