[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: Ogun OZPINAR (oguno@bos.com.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 06:35:47 EST

    Bakin ne diyecegim: neden bu bir projenin bir
    iskeletini cikartip; amacimiz budur ve metodlar bunlar,
    Varmak istedigimiz sonuc bu diyerek proje dokumantasyonun
    yapmiyoruz? Boylece "isi" gorup kabul et/etmeme
    hakkimizi kullaniriz.

    Inanin ki, dun yasadigim kizginlik ve o kandirmacaya
    "sacma" diyememenin acisi halen yuregimde.
    Bunu bir kan davasi yaparak kisisellestirmek istemiyorum
    ama boyle "yalan'lar" ile urun satmak yada sempati toplamak
    bana cok bayagi geliyor...

    selamlar,

    Ogun.