[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 06:23:17 EST

    Enver ALTIN wrote:
    > Kendi adıma, açılacak bir web sitesinin durduğu yerde kimseye bir fayda
    > sağlamayacağını, haberi olmayan insanların okumayacağını, okuyanların
    > bir kısmının da (daha önce kandırılmış oldukları için) ciddiye
    > almayacaklarını düşünüyorum.
    > Oyun, kuralına göre oynanmalı.

    Enver'cigim,

    Bilgece "oyun, kuralina gore oynanmali" deyip cekildigin icin ne kadar
    tesekkur etsek azdir; bizleri cok aydinlattin. Kurallar konusunda *bir
    bos vaktinde* iki paragraf yazar bizi de bilgilendirirsen daha da
    faydali olur.

    Web sitesinin durduru yerde durmayip ne yapabilecegini kestiremiyorum;
    muhendis mektebinde nasil hareketli siteler yapilabilecegini bize
    anlatmadilar. ;)

    Sakasi bir tarafa, web sitesinin linux pazarlamasi icin tek kanal
    olacagini ongormuyorum/ongormuyoruz. Buna iliskin bir ifademiz bile
    olmadi ki yanlis anlamis olasin...

    Web sitesi Linux tanitim/pazarlama aktivitelerinde kullanilabilecek
    malzemeleri barindiracak. Tabi ki bu malzemeleri dogru zamanda/yerde
    kullanmak icin sen/ben/biz uygun aktiviteleri kendimiz yapacagiz.

    Onerdigim proje bir "Silver Bullet" degil ( bak gene silah referansi
    veriyorum; Doruk cok kizacak :) ) ama bence merkezi bir repository
    olusturmaya basladigimizda nasil toplayacagimizi dusundugumuz "Basari
    Oykuleri" vb. icin de cok guzel bir merkez olacaktir.

    Dogru zaman yerde insanlari siteye yonlendirir, kendi sunumlarimizda
    sitedeki malzemelerden faydalanirsak anlamli olacagini dusunuyorum.

    Herkesin benimle ayni fikri paylasmasini da beklemiyorum; katki
    verebilecek olan olursa yapariz. Olmazsa da yapmayiz... :)

    Bu calismaya katki verebilecek, haftada 1-2 saatini ayirabilecekler bana
    birer paragraflik kendilerini tanitici yazi gonderebilir mi? Bir proje
    ekibi kurmayi deneyelim...

    selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.