[dernek] Re: Bir yanilgi hk.

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 07:06:18 EST

    Merhaba,

    On Wed, 24 Dec 2003, Ogun OZPINAR wrote:

    > Dun calistigim sirketin genel merkezinde (baska bir dilde, HOLDING)
    < bir tanitima katildim.
    > Hersey cok guzeldi ancak...
    > MS'un yeni genel muduru ile isminin MURAT ... oldugunu ogrendigim degerli
    > insanlarin, bir grup yalanina sahit oldum.

    Su e-postanin bu kismini okuyunca, o kadar cok guldum ki anlatamam :)

    Yil 2002. 1 Mayis'da Osmangazi Universitesi'nde Linux semineri veriyorum.
    1,5 saat konustuktan sonra, dinlenmek icin araya ciktim. Benden sonra, adi
    ustteki ile ayni olan (muhtemelen de ayni kisi zaten, ben de soyadini
    soylemeyecegim burada) bir kisi .NET semineri icin iceri girdi.

    Icerideki arkadaslar 5-10 dk sonra beni cegirdilar.Konusmacinin Linux ve
    ozellikle Red Hat hakkinda "atip tuttugunu" belirttiler.

    Iceri girdigimde aynen bana anlatilanlarin devam ettigini gordum. Bakin,
    acik kullanarak "saldiri" yi anlayabilirim (gunuh silah konseptine uygun
    olsun diye yazdim saldiri sozcugunu ;) ) Ama yalan soylenmesine
    dayanamam. E ben de dayanamadim (zaten cabuk gaza gelen biriyim) ve
    anlattiklarini duzeltmeye basladim. Ama olay cok komik: Ben birseyler
    anlatiyorum ve ardindan ona bir soru soruyorum. Verdigi yanitin uzaktan
    yakindan soru ile ilgisi yok. Cok iyi bir pazarlama agzi ile konusuyordu.
    Bu arada kullandigi 5 sozcukten ucu ingilizce idi (Sanal bir ornek: "Bu
    database aplikasyonu, tranaction based calisir"). Neyse 3-5 dakika bu
    sekilde devam etti sorularim.

    Ve bana tarihe gececek su tumceyi soyledi:

    "Bu konuyu disarida 'OFFLINE' olarak konusalim"

    Ne demektir bu yahu? :-) O gunden sonra verdigim hemen hemen her seminerde
    dinleyicilere bu olayi anlattim, onlara da sordum ama kimse offline
    konusmanin ne demek oldugunu anlatamadi bana :))

    O anda offline oldum tabii :-) Bu kisi disariya cikinca "offline" olunca
    da konusamadik haliyle ;)

    Olay bu kadar degil tabii ki. Bu sene baslarinda bir otelde (adini
    vermeyecegim) bir urun tanitiminda yine bu kisi sahneye cikmis. Benzer
    sekilde uurn ile ilgili soru soran birkisiye ayni tumceyi sarfetmis. Demek
    ki insanlar degismiyor pek :)

    Neyse, diyecegim odur ki, Linux iyidir, pek de hostur (uysa da, uymasa da)
    LKD de elinden geleni en guzel sekliyle yapmaktadir(bu da dernek
    listesinde konu disi olmasin diye yazilmsi bir tumce ;)

    Saygilar.
    - --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org devrim.gunduz@linux.org.tr