[Linux] Re: Gereksiz..+Turkcelestirme..+

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 13:26:56 EEST

Mustafa OZBAKIR wrote:
> ulusal deger? hepimiz bunun bilincindeyiz ama bilim demek her turlu
> teknolojik biyolojik falan filan demektir sanırım.simdi benim asıl

"falan filan demektir" bicimindeki cumleler ile bir tartisma
yapabildiginizi dusunuyor musunuz? Benim yazdigim mesaja (icerigi ne
olursa olsun) "falan filan demektir..." biciminde yazacaginiz bir
yanit beni kuplere bindirirdi kesinlikle...

> turkmib fabrikası kurun...yani daha ne diyeyim... ben tartışma
> yaratmak amacında degilim..olayın daha ii anlaşılıp sonucların ona
> gore anlaşılmasından yanayım...

Herkes az ya da cok globallesmenin farkinda. Globallesiyoruz diye
Turkce iletisimi birakip Ingilizce mi konusup yazmaya baslayalim?

Bilgi teknolojilerinden Turkiye'de herkesi faydalandirmak istiyorsak
bunu anadilimizde calisan sistemler ile yapacagiz. Kendimiz mi
uretecegiz yoksa bugunku gibi arkadan nal toplarken ceviri yapip
yetismeye mi calisacagiz onu zaman gosterecek ama lutfen Gorkem'in
dedigi gibi en azindan calisanlarin moralini bozabilecek davranislardan
kacinin...

selamlar,
-bd