[Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 17 Jun 2001 - 16:11:16 EEST

Selamlar..

Biraz once, usenmeden uzun uzun cevap yaziyordum. Ama unutmusum
Windows'la calistigimi. Blue Screen Of Death.. Gitti hepsi. Kizdim,
kopurdum, kuplere bindim. Ben aliskin degilim boyle seylere efendim.

Siz gidin mavi gozlu MS urunleriniz ile sirca saraylarinizda kendinizi
oyalamaya devam edin. Benim "kara gozlu" ama dagda tasta kosar gibi
giden, kopekten, virusten, isten yilmayan "Koylu" guzelim bana kalsin.

Bir gun evinizin onunden gecersem, bahcenizdeki yaprak yerinde yesil
dolarlar acan agaciniza bir tas su veya biraz gubre dokerim. O mavi
gozlu guzel paraniz yoksa terkeder sizi, mahsun kalirsiniz, bende
insanlarin uzulmesini istemem. Yufka yuregim dayanmaz.

Ama bana bunun saclarida sari demeyin lutfen. Yillarca onunla yattim
kalktim. Ne mal oldugunu iyi bilirim. Adini bile anmak artik tuylerimi
diken diken ediyor. Allah bir daha yuzunu gormek nasip etmesin..

Saygi ve sevgiler..

--- Xlinux <xlinux@gmx.net> wrote:

> daha

Keselimde listeci ne bu vaziyet demesin...