[Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Xlinux (xlinux@gmx.net)
Date: Sun 17 Jun 2001 - 23:02:24 EEST

Ne bu? Bir anadolu şiirimi? Sosyal düşüncemi? Emperyalizm karşıtlığımı? Neyi
anlatıyor bu? Yoksa kökten Ms düşmanlığını mı? Düşünmeden, Ms'e olan kini
mi? Ben anlamadım. Bende geçen linuxla çalışıyordum, karşıma "black screen
of death" çıktı. Küpürdüm küplere bindim. Bu kadar taş gibi bir sistem en
basitinden LILO yu bile kuramadı, sistemin anasını ağlattı, üzüldüm.