[Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Umut Gokbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Sun 17 Jun 2001 - 17:54:33 EEST

Sayin Xlinux beyefendi,
Burasi bir Linux tartisma listesi ve topic icerisinde Microsoft kelimesinin gectigini sanmiyorum. Linux, Microsoft' a killik olsun diye gelistirilen bir sistem degildir. Bu bir isletim sistemi ve isteyen kullanir istemeyen kullanmaz. Bu kadar basit. Sevmiyorsaniz veya Microsoft sistemleri daha cok size yakin buluyorsaniz lutfen onu kullanin ve sozu daha fazla uzatmayin. Ben bu listeyi Microsoft, Linux catismalarini izlemek icin takip etmiyorum ve acikcasi pek de umurumda degil.

Linux veya Microsoft... hangisinin daha guzel oldugunu ispatlasaniz sizin elinize ne gececek allahaskina? Ya da bizim elimize ne gececek? Buradaki insanlar sizin yazdiklarinizi okuduktan sonra ikna olup, haklisin kardesim biz bir hata yapmisiz diyip sistemlerinden Linux' u silip yerine W2K mi kuracaklar? Olacak seyler pesinden ugrasalim ve benim gibi bu tur tartismalari anlamsiz bulan kisilerin mailboxlarini mesgul etmeyelim. Tekrar hatirlatiyorum burasi bir Linux listesi, Linux' un eksik yanlarini belirtmek isteseniz bile bunu bir amac icin yapmalisiniz. Aklima gelen en guzel amac ise bu eksikliklerin giderilmesi icin bir calisma yapmaktir. Mesela kod yazarak bunu yapabilirsiniz. Eger siz bunu yapamiyorsaniz, burada ahkam kesmeden veya uzmani olmadiginiz konularda yorum yapmadan lutfen sukunetle izleyin ya da en iyisi bu listeden cikin.

Son bir hatirlatma... Bir mailing listte yapilacak en buyuk saygisizlik o mailing listin genel amacina aykiri dusen konularda provokatorluk yapmaktir. Maalesef sizin yaptiginizi bana ve bu listeye uye diger kisilere saygisizlik olarak algiliyorum ve devam etmemesini temenni ediyorum. Mumkun oldukca kirici olmamaya calistigim mesajima cevap verseniz bile ben cevap yazmayacagim, umarim siz de benim gosterdigim olgunlugu gosterirsiniz.

--
Kind Regards
Umut Gokbayrak

GPG Public Key : http://www.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xBCF6D969&template=netenextract,netennomatch,netenerror ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.