[Linux] Re: X serveri derlemek

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 18:41:14 EEST

Selam erkaN,

Zamanlardan bir zaman (Tuesday, June 05, 2001, 11:26:23 AM civari), diyordun ki:

erkaN> Linux daki kural:
erkaN> Never touch a running system !
erkaN> Eger su andaki kullandigin Hardware ile kullandigin Linux arasinda
erkaN> güzel bir harmoni varsa, birak elleme öyle kalsin....Yok güzel bir
erkaN> harmoni yoksa, o zaman degistir...

X'in hizindan memnun degilim, baska bir sorunum yok. KDE kullaniyorum,
ancak KDE'nin toplam hafizamin 1/5ini, ve toplam cpu'mun (idleken)
%1'den azini kullandigi dusunulunce, sorunun X serverdan
kaynaklandigini tahmin ediyorum.. Referansimin da yavasligiyla bilinen
windows 2000 olmasi, linux kurulumumda birseylerin ters olduguna isaret
sanirim :))

--
"Bother," said Pooh, as the Ravenous Bugblatter Beast of Trall ate Owl.
Sevgiler,