[Linux] Re: X serveri derlemek

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 23:04:47 EEST

Selam erkaN,

Zamanlardan bir zaman (Tuesday, June 05, 2001, 11:26:23 AM civari), diyordun ki:

erkaN> Linux daki kural:
erkaN> Never touch a running system !
erkaN> Eger su andaki kullandigin Hardware ile kullandigin Linux arasinda
erkaN> güzel bir harmoni varsa, birak elleme öyle kalsin....Yok güzel bir
erkaN> harmoni yoksa, o zaman degistir...

"Sorun ciksin, ben de linuxu biraz daha iyi taniyayim" diyerek
onerinizi dinlemedim ve kurdum. Hayatimda bu kadar kolay kurulan
driverlar gormemistim, sadece linux degil, windows altinda da..
Nvidia'yi kutluyorum, ve nvidia'nin yeni linux driverlarina gozu gidip
de "nemelazim" diyen varsa, korkmamalarini tavsiye ederim :)

--
"Bother," said Pooh, as he rammed the squad car.
Sevgiler,