[Linux] Re: X serveri derlemek

From: erkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 11:26:23 EEST

Montag, 4. Juni 2001 22:51 tarihinde Berk Özbozkurt demiski:

Linux daki kural:

Never touch a running system !

Eger su andaki kullandigin Hardware ile kullandigin Linux arasinda
güzel bir harmoni varsa, birak elleme öyle kalsin....Yok güzel bir
harmoni yoksa, o zaman degistir...

README yi takip ettigin sürece kesinlikli birsey olmaz...Bütün siralar
ve Installation scriptleri filan olmasi lazim ( 4.0.3 de vardi en
azindan . 4.1 bilmiyorum )

--
erkaN

The Linux philosophy is laugh in the face of danger

L. Torvalds ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.