[Linux] Ortak Mail Programi

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 00:20:48 EEST

 Merhabalar

 Hem Wimdoz98 hem de Mandrake 8 yuklu bir sistemde, oyle bir mail
 duzenegi kurmak istiyorum ki, local olmayan bir adresten alinan
 maillar her iki sistemde de calisan programlar araciligiyla ortak
 dosyalar icinde saklansin.

 Ornek olarak, /dev/hda1/maillar dizininde benim maillarim duruyorken
 hem windows dan hem de linux dan boot ettigimde kullanacagim grafik
 mode kullanan mail client(lar) ayni ortak dosyalari kullanacak. Bu
 islemi nasil yaparim ?

 Simdiden tesekkur ederim

 Onur