[LINUX:14154] Re: MySQL ile ilgili bir soru daha..

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Fri 31 Mar 2000 - 11:04:06 EEST

DB lere host bazinda erisim engelleme diye bir sey olamaz. php
script server tarafinda calistigindan web sayfasi da o sunucuda
olduguna gore mutlaka calisacaktir. Baskalarinin erisimini engellemek
icin onerilerim;

1) phpmyadmin dosyalarini kimsenin tahmin edemeyecegi bir dizine koymak
   gerekiyor www.abc.com/zxvytre/ gibi
2) bu dizine bir de .htaccess dosyasi olusuturup user ve password koymak
   gerek. Internet Explorer ile bu adrese baglanildiginda dikkatli olmak
   gerekiyor. Cunku IE user ve pass i kaydediyor. Bir dahaki giriste
   sifre filan sormuyor.