[LINUX:14153] Re:Re: Linux listesinin genel gidisati

From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Fri 31 Mar 2000 - 11:02:52 EEST

Merhabalar

herkesin mail erisimi vardir da, herkesin web erisimi olmayabilir,

ciddi sekilde web kısıtlamasi yapan yerler biliyorum, sorularin tekrar
tekrar sorulma sebeblerinden birisi olabilir

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F|R|E|E|D|O|M
Murat SULUHAN
Programmer
Join the C/C++ group: life_is_c-subscribe@egroups.com
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, Apache inside !