[LINUX:14147] Re: MySQL ile ilgili bir soru daha..

From: balci@proda.com.tr
Date: Fri 31 Mar 2000 - 10:01:08 EEST

PhpMyAdmini bende kullaniyorum ancak DB'lere erisim engelleme (host bazinda) ve
sifre koyma isini phpmyadminde goremedim. Yaniliyormuyum ? elimdeki versiyon
eski olabilirmi acaba. Siz bunlari yapabiliyormusunuz ?
Saygilar.
b.

MySQL yönetimi için su ana kadar gordugum en iyi program
phpMyAdmin programi. MySQL i Web den kontrol ediyorsunuz.
MySQL+php kullanmayi planliyorsaniz mutlaka kullanin derim.
php kodlarini kendi uygulamalarinizda da kullanabilirsiniz.
MySQL yönetimi ve veri tabani sorgulamalari, silme ekleme her
sey var.