[LINUX:14171] Re: MySQL ile ilgili bir soru daha..

From: Mustafa Selcuk SARAC (selcuk@roots.gen.tr)
Date: Fri 31 Mar 2000 - 16:02:27 EEST

mustafa bey sayIn balcI'nIn bahsetigi host bazInda erisim engelleme olayI
mumkun mysql dbsi icerisindeki table'larI biraz daha kurcalamanzI tavsiye
ederim. ve soruyu soran arkadasIn sorunu gittikce karISmIs sorunu mysql
server web sayfalarInIn bulunduruldugu serverdan baska bir server uzerinde
bulunuyor ve bu arkadas web serverdan sql server a connect islemi
sIrasInda web server hostname yada ip sini mysql icerisine kayIt ederek
saglar.