[LINUX:14170] Re: MySQL ile ilgili bir soru daha..

From: Mustafa Selcuk SARAC (selcuk@roots.gen.tr)
Date: Fri 31 Mar 2000 - 15:34:26 EEST

db'lere erisim engelleme sifre koyma islemi kullandIgInIz tool'a ozgu
birsey degil sadece bir kac adImdan yapIlacak islemi tek bir komut'a kadar
kISaltmasIndan ibaret gerek phpmyadm gerekse mysql client uygulamalarI ile
bu islemleri gerceklestirebiliyorsunuz. gerekli acIklamalar mysql
manuallerinde bulunmaktadIr.