[linux-network] Re: internet ve mail paylaşımı

---------

From: mehmet ozpolat (memet@verify.com.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 04:25:03 EST

    Mail'ime cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Elimde mandrake 9.1 ve 9.2
    den başka sürüm yok. Ama mutlaka redhat 9 yüklemem gerekiyorsa biyerlerden
    bulup yüklerim. Squi de gelince henüz squid de ayar yapmadım ne tür ayarları
    yapmam gerektiğini adım adım yazarsanız sevinirim. local iplerimiz 10'lu
    ipler. Qmail programı şu anda kurulu ne tür ayarlar yapmam gerektiğini yine
    adım adım söylerseniz onuda yapar tekrar denerim. tekrar teşekkür ederim.