[linux-network] Re: squid belası

---------

From: Coskun KARACA (c.karaca@celiknet.com)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 01:41:35 EST

     selamlar arkadaşlar şimdi ana makineye ssh ile de bağlanamadım.mecburen
    makinenin yanına reset atmaya gittim. makinenin hard disk çalışıyor lambası
    sürekli yanıp sönüyordu yani sürekli birtakım işlemler yapıyormuş
    gibiydi.reset attım şimdi yeniden düzeldi.sanırım squid cacahe ve log
    dosyaları ile ilgili ama tam olarak neleri silip neleri silmemem
    gerektiğinide bilmiyorum lütfen yardımcı olun.