[linux-network] Re: internet ve mail paylaşımı

---------

From: Salih Bilgin (salihb@ozdilek.com.tr)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 10:44:57 EST

    mehmet özpolat wrote:

    >Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım. Bu grubun herkes için çok faydalı
    >olacağını düşünüyorum (Benim gibi yeni başlayanlar için daha faydalı) Hemen
    >sorunumu anlatayım. İki ethernet kartı taktığım makinama Mandrake 9.2
    >kurdum. Kuruluşta Webmin, squid, iptables, gibi programlarıda full kurdum.
    >Mandrake iki ethernet kartımıda tanıdı. Kablo netten internete çıktığımız
    >için eth0 olan kartımı kablonete bağladım. DHCP' den ip'sini alıyor ve
    >mandrakeden internete giriyorum. İkinci ethernet kartımıda (eth1) local
> [...]
    Ben sirkette redhat 9.0 qmail ve squid kullaniyorum...

    Mail ve internet cikisinda hic bir sorun yasamiyorum...

    Redhat 9 kurun
    daha sonra qmail icin ftp.gelecek.com.tr/pub/qinstall dizininden qmailin
    kolay kurulumu icin son versiyonunu cekip kullanabilirsiniz..

    Squide gelince,
    iptables bi stop edin öyle deneyin.. eğer olmazsa bi squid.conf
    dosyanizi gonderin beraber inceleyelim..

    Kolay gelsin.