[linux-network] Re: squid

---------

From: SALIH DINCER (SDINCER@sisecam.com.tr)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 09:13:27 EST

    cachemgr ile dns ve filedescriptor'lar=FDn durumunu kontrol edin. =
    B=FCy=FCk ihtimalle fiedecriptorlar'=FDn say=FDs=FD yeterli de=F0il, veya =
    bir kullan=FDc=FD DAP benzeri gibi bir ftp program=FD ile filedescriptor'la=
    r=FD dolduruyor.

    Ba=FEar=FDlar

    >>> c.karaca@celiknet.com 12.01.2004 14:57:29 >>>
     =F6ncelikle tesekk=FCrler.. cache ide art=FDrd=FDm ama olan yine =
    ayn=FD.ben bu squid
    ten vazge=E7mek istiyorum.acaba ba=FEka bir =F6nerisi olan varm=FD.=FEu an =
    insanlar
    ayaklanmaya ba=FElad=FDlar. :) bu arada acaba yanl=FD=FE bir=FEeylerimi =
    art=FDr=FDyorum
    squid ile ilgili olarak yapaca=F0=FDm =FEeyleri daha ayr=FDnt=FDl=FD =
    yazarsan=FDz
    sevinirim. >linux server makine ile a=F0da bulunan makineler internete
    =E7=FDk=FDyor.makine ilk >ba=FElad=FD=F0=FDnda hemen her siteye h=FDzl=FD =
    bir eri=FEim
    varken.birs=FCre sonra ki bu s=FCre >fazla de=F0il (10-15 dk - yar=FDm =
    saat) bu
    s=FCrenin sonunda makineler art=FDk nete >giremiyor.ana makinaya restart
    att=FD=F0=FDmda tekrar d=FCzeliyor.nedeni squid olabilirmi? >makineyei =
    squid olmadan
    nete =E7=FDkarabilece=F0im iptables komut zincirlerini bana >g=F6nderirseni=
    sevinirim veya squid in bu problemini =E7=F6zebilmeme yard=FDmc=FD =
    olursan=FDz...=20