[linux-network] Re: txt dosyasi yazdirma

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 06:54:19 EST

    On Tue, 2004-01-06 at 14:33, Yüksel ÖZCAN wrote:
    > Mustafa Bey,

    > Boyle bir yaklasimda bulunmaniza uzuldum. Konuya dikkat edin. Sadece
    > programlama degil, network kuran birini de biraz olsa ilgilendirecek
    > cinsten. Gittiniz network kurdunuz. network'e yazici da tanittiniz.
    > Kullanicilar bu yaziciyi kullaniyor diyelim. Bu sorun pek cok alanda calisan
    > kisiyi ilgilendirir diye dusunuyorum. masaustu, programlama, network, ileri
    > vs. Bu yuzden bu listelere mesaj attim. Yine de sizin gibi durumdan rahatsiz
    > olanlar kusura bakmasin, ozur dilerim. Adam kullaniciyi nasil rontgenlerimin
> [...]
    Yuksel Bey,
    Bu kadar alingan davranmayin. Ben de bu dort degil bes listeye birden
    (masaustu, baslangic, programlama, ileri, network) uyeyim ve sizin
    mesajinizdan ben de 5 adet aldim. Bundan rahatsiz olmadim ama sanirim
    soruyu once baslangic gibi bir listeye yonlendirmeniz, yanit alamazsaniz
    veya tatmin olmazsaniz diger listelere de gondermeniz daha da uygun
    olabilirdi.

    Dehsetli atismalardan sonra sanirim bu kadar kibar bir uyari hosgoruyu
    hakediyor.

    Selamlar,

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>