[linux-network] Re: txt dosyasi yazdirma

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 07:33:18 EST

    Mustafa Bey,

    > tebrik ederim,
    > bu hayati onem tasiyan problemi 4 listeye birden gonderdiniz, herkesi
    > haberdar ettiniz.

    Boyle bir yaklasimda bulunmaniza uzuldum. Konuya dikkat edin. Sadece
    programlama degil, network kuran birini de biraz olsa ilgilendirecek
    cinsten. Gittiniz network kurdunuz. network'e yazici da tanittiniz.
    Kullanicilar bu yaziciyi kullaniyor diyelim. Bu sorun pek cok alanda calisan
    kisiyi ilgilendirir diye dusunuyorum. masaustu, programlama, network, ileri
    vs. Bu yuzden bu listelere mesaj attim. Yine de sizin gibi durumdan rahatsiz
    olanlar kusura bakmasin, ozur dilerim. Adam kullaniciyi nasil rontgenlerimin
    cevabini ararken, sizin bana tepki gostermenizi hos bir davranis bicimi
    olarak gormedigimi de bilmenizi isterim. Bu durumda turkce karakter sorunu
    rontgencilikten daha onemli bir mevzu olmali dusuncesindeyim.

    Yolunuz "ACIK" olsun

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net